कटघोरा-मुंगेली-कवर्धा ले डोंगरगढ़ नवा रेल लाइन ल मिलिस मंजूरी

अंजोर
0


रायपुर। केंन्द्रीय रेल मंत्री पीयूष गोयल और छत्तीसगढ़ के मुख्यमंत्री डॉ. रमनसिंह ह कोरबा जिला के हरदीबाजार म प्रदेस के नवा रेल लाइन के सौगात दीस। रमन सरकार के अटल विकास यात्रा के जलसा म जुरियाए जनता मन के आगू 09 हजार 952 करोड़ रूपिया के लागत ले बनइया 345.5 किलोमीटर लम्बा नवा रेल लाईन परियोजना के सिलानियास करे गिस। जलसा म कटघोरा-मुंगेली-कवर्धा ले होके डोंगरगढ़ तक 5950 करोड़ रूपिया के लागत ले 255 किलोमीटर लंबा स्वीकृत नई रेल लाईन परियोजना खातिर संयुक्त भागीदारी अनुबंध पाती म हस्ताक्षर करे गीस।

ईस्ट-वेस्ट रेल कारीडोर परियोजना के गेवरा रोड ले पेंड्रा रोड तक 135.3 किलोमीटर नई रेल लाईन। धरमजयगढ़ ले कोरबा तक 63 किलोमीटर नई रेल लाईन। कोरिया जिला के चिरमिरी-नागपुर रोड हाल्ट तक 17 किलोमीटर की नवा रेल लाईन। ये लाइन बने के बाद अंबिकापुर ले बिलासपुर दुर्ग अउ अनूपपुर-जबलपुर रूट चलइया रेलगाड़ी चिरमिरी होके जाही।

कटघोरा-करतला-मुंगेली-कवर्धा ले खैरागढ़ होवत डोंगरगढ़ तक 255 किलोमीटर नई रेल लाईन बिछही। ये मउका म कोरबा के आम जनता के अलावा अमर अग्रवाल, संसदीय सचिव लखनलाल देवांगन, सांसद कोरबा डॉ. बंशीलाल महतो, सांसद बिलासपुर लखनलाल साहू मन तको जुरियाए रिहिन हाबे।

एक टिप्पणी भेजें

0टिप्पणियाँ

सबो पाठक ल जोहार..,
हमर बेवसाइट म ठेठ छत्तीसगढ़ी के बजाए रइपुरिहा भासा के उपयोग करे हाबन, जेकर ल आन मन तको हमर भाखा ल आसानी ले समझ सके...
छत्तीसगढ़ी म समाचार परोसे के ये उदीम कइसे लागिस, अपन बिचार जरूर लिखव।
महतारी भाखा के सम्मान म- पढ़बो, लिखबो, बोलबो अउ बगराबोन छत्तीसगढ़ी।

एक टिप्पणी भेजें (0)

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Check Now
Accept !